ReisMee met Marieke en Roy!

Bangkok traffic!

Gewoon een kruising in Bangkok!

Reacties

Reacties

Hannah

Das ook niet meer normaal. Hoe lang heeft het geduurd voordat jullie de straat over waren?

gerda

Ik dacht dat ede druk was maar daar in bangkok is het nog veel erger.Wat een verkeer. Leuk om zo met jullie mee te reizen.Geniet van jullie reis en wij genieten mee met jullie. Liefs uit duitsland.

anne-marieke

zo herkenbaar (zelf in 2006 geweest) en o wat gaat het toch kriebelen bij mij als ik dit zie, agh ik wil ook weer zo'n reis maken, maar genietse!!!!!!!!!

Betty

Zie ik het nu goed; rijden ze links in Bangkok?

Peter

Ow.. dit is nog niks in vergelijking tot Hanoi waar ik in 2007 ben geweest. Kon zo snel mijn eigen filmpje niet plaatsen,voorbeeldje:
http://www.youtube.com/watch?v=QPRYSxemFiA&feature=related

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!