ReisMee met Marieke en Roy!

Kijk uit malloot, een kokosnoot!

Nadat we in Bangkok een paar dagen hebben doorgebracht met drukte, stank, lawaai, prachtige tempels, vervelende mannetjes op straat (incl. een pennetje waarmee zij onze kaart wilden bekladden), een fijn gesprek met een monnik (die niet kon wachten om een tourguide te worden) en een avondje insecteneten....zijn we vertrokken naar Koh Chang!

Een prachtig eilandje in het centraal-zuidoosten van Thailand. Op aanraden van een stel die we ontmoet hadden in Bangkok gingen we naar Tiger Huts, een plek waar de hutjes zo'n 10m van het strand afstonden, mooie zonsondergangen en vooral rust. Althans...dat dachten we. Na een fijne eerste nacht, kwam de nacht waardoor we Tiger Huts voortaan benoemen als zijnde Horror Huts.

We doken weer heerlijk ons mandje in, om de volgende dag weer vol goede moed uit te rusten en te relaxen! Blijkt plots ons strandje één groot party scene! Reuze gezellig, maar vandaag even niet! Gelukkig werd het rond 02:00uur allemaal wat rustiger! Jammer genoeg kwamen er toen ineens allemaal brommers aangezet om even te chillen in ons Beach restaurant! Daarbij lieten ze fijn de brommer gewoon aan staan! Gelukkig deed de Tiger Hut-hond goed zijn werk en sloeg om de 5 minuten aan! Kortom, het was er lekker rustig zo midden in de nacht!

Maar bijna hadden we het voor elkaar, we vielen zowaar heerlijk in slaap. Tot we werden opgeschrikt door een HARDE KNAL (écht een harde knal)! De badkamer was getroffen, maar door wat? Marieke dacht aan een bomaanslag en Roy dacht aan een vuurwerkbom! Maar al snel kwamen we erachter datonze badkamer getroffen was door een; KOKOSNOOT!!! Werkelijk levensgevaarlijk, en het gat dat er al zat werd nóg een stukje groter! Met een gat in het dak en bom- en vuurwerkaanslagen on-the-brain zijn we voor één nachtje vertrokken naar een luxe hotel. Gewoon om even bij te komen...(en omdat er nergens anders meer plek was

Wink

We hebben inmiddels weer een te gek hostel, zijn wezen olifantrijden, -zwemmen en noem maar op, brommer gehuurd en het eiland (met haar vele watervallen) verkend. Maar daarvoor;zie foto's ‘Koh Chang'!

Kus van ons!

Lidy

Je raakt dus zo maar betrokken bij een kokosnotenaanslag, plaatselijke herrie van de brommergeneratie, blaffende honden, olifantenritten (zit lekker comfortabel, niet??) enz. enz. Maar wat een belevenissen! Heerlijk om jullie zo te volgen. Ik geniet mee.
Liefs! Lidy

karine

Lekker chillen in de Treehouse? Topplek voor een oreo shake :-)
Ps: Panter laarsjes gekocht hoor! Haha

Betty

mijn eerste reactie bij de laatste foto gezet. dus nu maar een tweede, want je kijkt eerder bij jullie verhaal, denk ik. Levensgevaarlijk zo'n reis, ik heb het altijd al gezegd :-))
Grapje. Lekker genieten en wel uitkijken.
Knuffel

Judith

Oh wat heerlijk zeg! Behalve die kokosnoot dan... maar super mooie plaatjes en wat een mooie hotelkamer dan weer! Ga zo door met je verhalen en geniet van alles en elkaar.....

Joyce

Op een onbewoond eiland......
Daar zou ik willen zijn......!!

Lekker rijden op je brommer, ow wat is het fijn.....
Hahaha.....
Die mensen daar zijn maf!
Zeg die kokosnoot heb je toch wel lekker op gegeten?
Ik wacht nu alweer op een nieuw spannend verhaal!

Have fun, en tot jullie new story!

Liefs -x-

bertus

jeetje aangevallen worden door een kokosnoot ,dat kunnen er niet veel zeggen ,prachtig om julie reis mee te kunnen beleven mooie foto,s ,geniet er van kijk al weer uit naar het volgende verhaal

T Anneke

Hetlijkt wel een spannend boek zoals jullie schrijven!!'
Wie beleeft zo iets noe,aangevallendoor een kokosnoot.
Trouwens waar blijft die foto van de koksnoot??
Blijf jullie volgen en genieten van jullieverhalen
groetjes T Anneke

LiS

Superleuk om te lezen allemaal!!! We zijn benieuwd naar jullie volgende verhalen... :D Heel veel plezier nog!

Veel liefs van Erik, Lis en Sophie