ReisMee met Marieke en Roy!

Aangekomen in Bangkok!

Na 24u van deur tot deur onderweg te zijn, zijn we aangekomen in het naar ui- en visruikende Bangkok. Nadat we vanaf het vliegveld met de trein naar station Phaya Tai zijn gereisd, zijn we met de Tuk-Tuk (jawel!) naar Kao San Rd. gereden. Verkeersregels? No Way! Een beetje spookrijden, no worries, als je er maar sneller bent!

Kao San Rd. is de straat voor backpackers, het ligt een stukje buiten het centrum van Bangkok, maar wel dicht bij tempels als de Wat Phra Kaew (Nederlands Tempel van de Smaragdgroene Boeddha) en het Koninklijk Paleis . Khao San betekent 'onbewerkte rijst' in het Thais. Voordat het een toeristische trekpleister werd was de straat een belangrijke rijstmarkt in Bangkok.

Gebackpackt en al naar Happy House Guest House om vervolgens na een lekker douche (yesh, hot shower!) 6u lang in coma te raken.

Nu 23.00uur en 3 Changbiertjes, Beatles-muziek op de achtergrond en een Thaise dansvoorstelling later gaan we het bed weer opzoeken voor een paar mooie dagen in Bangkok!

Hannah

Klinkt fantastisch. Geniet ervan

Sherideen

Hahahah meesterlijk! Die verkeersregels zijn super!! :D
XX

Betty

jullie beschrijving klinkt alsof jullie al doorgewinterde reizigers zijn; goed geinformeerd. Leuk om zo te lezen. Ook zwarte neusproduktie door de luchtvervuiling?
vergeet niet de Floating market met de boot te bezoeken. Aparte ervaring..

Peter

Aan de ui en vis lucht ben je redelijk snel gewend hoor. Dat was athans mijn ervaring. Geen last van een jetlag?

Jeannette

Klinkt goed,en dan dat terrasje he,heeerlijk buiten leven,nou,geniet er van.xxxx

julia

ziet er leuk uit, geniet er van :) was het bier nog te drinken?

TEssa

Kei leuk!!! Ga eens langs bij The Roof!! Hele leuke tent in die straat:) Geniet er van Marieke xx

Coen

Hey Roy en Marieke,

Ik ben jaloers op jullie! Waren de sprinkhanen echt lekker? Geniet ervan de komende maanden. Ik geniet met jullie mee!;-)

Groetjes, Coen